Често Задавани Въпроси |
Регламент за защита на личните данни |
1. Поръчки
В: Как да поръчам?
О: Първо е необходимо да откриете артикули от сайта и да ги добавите в кошницата. След това кликвате на кошницата в горната част на сайта. Необходимо е да влезете с парола или да се регистрирате, ако нямате акаунт. Следват стъпките плащане и потвърждение. Така поръчката е завършена.
В: Мога ли да добавям или да изваждам продукти от своята поръчка след като е направена?
О: Ние правим всичко възможно да придвижим поръчката възможно най-бързо, но ако се обадите на тел. ще можем да проверим статуса на вашата поръчка и да направим желаните промени, ако това е възможно. Ако поръчката вече е излязла от склада промените няма да бъдат възможни. На тел. 0700 11 200 можете да направите нова допълнителна поръчка или да откажете вече направената.
В: Кои методи на плащане приема OPlus?
О: OPlus.bg приема плащане чрез пощенски паричен превод и по банков път.
В: Каква е цената на доставката?
О: Доставката е безплатна за поръчка над 84 лв. с ДДС.
В: Какво е Бърза поръчка?
О: Бърза поръчка е опцията за повторение на вече направена поръчка през сайта OPlus.bg.
В: Как да повторя поръчка, която съм правил преди през сайта?
О: Бърза поръчка може да направите, ако имате вече направена поръчка и бихте искали да повторите някоя от поръчките които сте правили преди от сайта на OPlus.bg. Историята на вашите поръчки се пази във вашия профил, като ви дава възможност да повторите поръчка и да спестите време. За целта трябва да сте логнати във вашия профил, да отидете на Бърза поръчка и да изберете поръчка, като чекнете квадратчето пред поръчката, след което да кликнете на Поръчай долу в края на списъка. Така продуктите от поръчката ще се появят в кошницата и може да ги коригирате и/или да продължите с поръчката до нейното финализиране.
В: Какъв е процесът на поръчване онлайн в сайта OPlus.bg?
О: Можете да изберете продукти и да се логнете или ако нямате профил, да създадете. След това може да изберете продукти. Кликнете на кошницата в горната част на сайта. Можете да следвате стъпките като изтриете продуктите, които не искате да бъдат в кошницата, както и да коригирате броя от всеки вид продукт. Кликнете на бутона Продължи след като сте готови с избора или корекциите по всяка страница от кошницата. На страницата за избор на адрес и начин на плащане трябва да селектирате желания адрес и да кликнете върху иконата на предпочитания начин на плащане. След това кликнете на бутон Продължи. Кликвайте на Продължи при всяка стъпка за потвърждение и Изпълни за финализиране на поръчката.
2. Статус на поръчка
В: Как да проверявам статуса на Моята поръчка?
О: 1. Поръчката се обработва до 60 мин. от нейното получаване в работен за фирмата ден.
2. Можете да следите статуса на поръчката, като се обадите на тел. 0700 11 200
3. Доставката е до 24 часа от потвърждението на поръчката.
В: Как мога да бъда сигурен, че OPlus е получил моята поръчка?
О: Непосредствено след като системата приеме Вашата поръчка, Вие ще получите имейл с потвърждение по електронната си поща.
3. Рекламации
В: Как да постъпя в случай, в който искам да направя рекламация?
О: Рекламации относно липсващите количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката, несъответствие с обявения размер или обявената търговска марка, потребителят има право да предяви рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата. Вследствие на рекламацията потребителят приема замяна на продукта или получава обратно по споразумение заплатената сума. Рекламираната стока следва да се предостави на търговеца в оригиналната опаковка заедно с придружаващата я документация.
4. Вашият OPlus Акаунт
В: Какво да направя ако имам забравена парола?
О: Можете да изпратите имейл на администрацията на сайта или да получите своята парола директно чрез линка: Забравена парола, който се намира непосредствено до полетата за Регистрация в горната част на сайта.
5. OPlus Уеб сайт
В: Как да се свържа с администрацията на сайта, ако имам някакви проблеми с ползването и правенето на поръчка?
О: Можете да използвате контакт формата, да се обадите на тел. 02/9 768 670 или да изпратите имейл от нашата контактна форма.
6. Информационнен бюлетин, нюзлетър, съобщения, специални оферти и промоции
В: Как мога да получавам промоционалните оферти по имейла и други съобщения с актуална информация от OPlus?
О: За нашият нюзлетър можете да се запишете оттук -> Нюзлетър еБюлетин OPlus.bg. Записването, както и отписването става лесно и зависи единствено от вашия избор. Нюзлетър е-Бюлетин ще ви информира за нови продукти, промоции, промоционални игри и активности.
В: Промоциите и отстъпките могат ли да се натрупват?
О: Отстъпки и промоции не се натрупват. Натрупват се отстъпки при пазаруване от сайта и за картодържатели на MTel BUSINESS CLUB при условията указани в Общи Условия. Подаръците за поръчка над сума се получават само при онлайн поръчка. За подаръци над определена стойност на поръчка се получава само подаръкът с най-голяма стойност при поръчка. Подарък за 2 кашона хартия се получава и с подарък поръчка над сума. Отстъпката за 2% при пазаруване от сайта не важи за цени по договор, специални цени, техника и консумативи.