Рекламации и Замяна на стоки

Съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП, потребителите имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14(четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продуктът е:

  • в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката
  • без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
  • стоката, придружена от оригиналните документи, издадени от О Плюс ЕООД (фактура, касов бон и други) получени заедно с поръчката.

Заявка за връщане на стока се подава писмено в свободен формат/текст на посочения електронен адрес за кореспонденция: support@oplusbrands.bg в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемане на доставката, като в текста на заявката за връщане трябва да е посочена лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!

Суми по рекламации се възстановяват САМО по банков път след получаване на върнатият продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас стоки и услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Не се допуска връщането на пари в брой, както и по сметка различна от тази на платеца!

Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока.

  • Стоката трябва да бъде адресирана (изпратена или доставена) до: гр. София 1766, Бизнес Парк София, сграда 12А, партер, за О Плюс ЕООД, като НЕ СЕ ПРИЕМАТ обратни пратки с наложен платеж!
  • Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки по желание на клиента се поемат само от него, като изключение се прави САМО в случаите на несъответствие или дефект на поръчаната стока.
  • Aудио, видео, конзолни и компютърни игри или програмни продукти НЕ СЕ ЗАМЕНЯТ, както и намалени стоки (или стоки в промоции)!

oplusbrands.bg  си запазва провото да не разглежда искания за рекламация и връщане за случаите, които излизат извън горепосочените условия и/или нямат законово основание!

© 2024 OplusBrands.BG Всички права запазени